Творчий звіт вчителів ТСШ № 17, що атестуються у 2011-2012 н.р.
Відповідно до річного плану роботи школи 16.02.2012 року відбувся творчий звіт вчителів, які атестуються. Учителі-предметники продемонстрували презентації власного педагогічного досвіду, напрацювання, виховну роботу з класними колективами, розповіли про позакласну та позаурочну роботу з предмета. Педагоги виявили належний рівень комп'ютерної грамотності: кожен виступ супроводжувався відео-сюжетом, з якого присутні дізналися не лише про професійну діяльність, але й уподобання, захоплення, друзів та родини своїх колег. А представляли вчителів, що атестуються, члени Методичної ради, які опікуються певною категорією педагогів. Цьогоріч атестується 11 вчителів, серед яких 5 претендує на присвоєння звання "Вчитель-методист": Гайдамаха М.С., Гудима О.М., Жеворонко О.В., Мотрук С.Я., Сич Н.І. Доброзичлива аудиторія зацікавлено слухала виступи, вступала в дискусію, висувала пропозиції, ставила запитання. На звершення звіту член методичної ради Бутрин Л.В. запропонувала присутнім виконати своєрідну "контрольну" роботу з української мови, вказавши, як правильно вживати у сучасному мовленні вирази, слова та звороти на зразок: "вірна відповідь – правильна відповідь", "вуз" – "виш", "розкрити книгу – розгорнути книгу" тощо. Кожне фахове методоб"єднання вчителів отримало подарунок – схему самоаналізу уроку, таблицю форм та методів, які можна використати на сучасному уроці.
Методична робота в школі проводиться відповідно до наказу "Про організацію методичної роботи з педагогічним колективом школи".
Робота методичної ради спрямована на:
- пошук форм і методів гуманізації навчально-виховного процесу;
- впровадження у навчально-виховний процес передових освітніх технологій;
- формування високої громадянської свідомості школярів, кращих людських рис;
- забезпечення принципів наступності та перспективності початкової і старшої школи.
Протягом року відбуваються педради, наради при директору.
На засідання методичної ради школи виносяться питання роботи з молодими вчителями, задаптованості учнів 5 класу до навчання у старшій школі, проведення методичних тижнів, декад, стан ведення шкільної документації тощо.
Методична робота школи здійснюється у відповідності до плану роботи та структури методичної ради, згідно з якими розподілено кураторство предметів між адміністрацією школи, створено і працюють методичні комісії (об'єднання) вчителів української мови та літератури, зарубіжної літератури, іноземних мов, математики, історії, природничих наук, трудового навчання.
Головами методичних об'єднань належно оформлена документація, кожен учитель ознайомлений з планом роботи, тематикою засідань і виступів, проводять предметні тижні, випускають стіннівки, педагоги беруть активну участь у різноманітних формах методичної роботи в місті. Допомагають у роботі вчителям та учням практичний психолог та соціальний педагог.
З метою дотримання принципу наступності у процесі навчання учнів, налагоджено тісну співпрацю вчителів початкової та старшої школи. У 1-му семестрі проводяться наради, де слухається інформація про учнів 5 класу, надана класоводом та психологом школи. У березні на нараді при директору вчителі-предметники, які викладають у 5 класі, висловлюють свої враження від учнів, звертають увагу на проблеми в роботі з дітьми, особливості їх задаптованості до навчання у старшій школі.
Велика увага приділяється роботі з молодими вчителями. Для них проводяться семінари, майстер-класи досвідчених педагогів, показові уроки. Організовано наставництво. У школі щорічно проводяться методичні семінари вчителів німецької мови шкіл м. Тернополя.
Узагальнено матеріали з досвіду роботи учителів шляхом створення Портфоліо вчителя. Велику допомогу в організації методичної роботи школи надає шкільна бібліотека, передплачуючи необхідну методичну літературу, забезпечуючи учнів підручниками, художньою літературою тощо. Змістовними і цікавими є постійні та змінні тематичні, оглядові виставки.
Семінар вчителів німецької мови "Проектні технології на уроках німецької мови"
м.Тернопіль,2010
Ділимось досвідом проведення проектів
Нестандартні уроки у вивченні німецької мови (семінар вчителів німецької мови
м. Тернопіль, 2011)
Навчаємось у колег